Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

afstandbediening aansluiten op tv?

ik heb de tv audiosonic z0aL9yhiwqd, nu sluit de wii erop aan en wil ik hem op AV zetten. Maar ik ben de afstandbediening kwijt:( kan ik hem op eeen andere manier op av zetten of hoe sluit in de afstandsbediening medion W21/08 erop aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
933

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij zo'n universele AB zit een boekje met codes misschien dat anders deze lijst helpt http://www.gebruikershandleiding.com/Medion-Codelijst/handleiding-5-120918.html

En een uitleg, meestal tik je een bepaalde knop in + de 4cijfers van je merk tv(er zijn meerdere 4-cijferige combinaties van audiosonic dus probeer ze allemaal). Dan hopen dat de AV knop werkt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nou vooruit dan hier de lijst met codes(weet dus niet of ze van die AB zijn die jij gebruikt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan proberen het via de zenderknopjes op de TV te regelen. Je hebt ergens op de TV een paar kleine knopjes zitten, waarschijnlijk ook een + en een -. Daarmee kan je de zenders overzetten. Van 1 t/m 99 (afhankelijk hoeveel erop zitten) Ga op voorkeuze zender 1 staan en ga terug (min knop) dan krijg je uiteraard de "0" en klik nu verder terug. Veel TV's gaan dan eerst door de AV1, AV2 en AV3 voordat ze bovenaan het nummer van de voorkeuze zender beginnen.
Werkt niet bij iedere TV, dus kwestie van uitproberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding