Op Discovery Channel is een tijdje geleden was een programma maar ik weet niet hoe het heet.

(Het is niet Worst-case scenario)
Het is gepresenteerd door Cate Cortney (of iets dat er op lijkt) uitspraak: keed kortney)
Het progamma gaat over scenario die kunnen gebeuren zoals brand, rampen zoals 9/11 of Katrina.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

bedoel je zoiets als How to survive a alien invasian want dat was laatst ook op discovery channel