Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn tv doet het niet zo goed, ik heb bij sommige zenders heel slecht beeld (grijs/zwart/witte stipjes) en bij anderen weer heel goed beeld!

aan de bedrading ligt het denk ik niet. Alles zit goed vast en dan zou dat niet verklaren dat sommige zenders wel heel goed ontvangen..

Toegevoegd na 33 seconden:
iemand enig idee wat ik hieraan kan doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
945

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ik denk dat het te maken heeft met het slechte weer wat over ons landje gaat. Het schijnt in sommige delen van het land gigantisch te onweren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, of wat voor tv je gebruikt dat kan ook invloed hebben.
Me vader woont in een dorpje ''middle of nowhere'' ik heb het ook vaak op me tv. Het schijnt dan dat ze blijkbaar ergens bezig zijn met kabels buiten, of er is iets bij de maatschappij waar je aangesloten bent. Het weer kan ook wel eens een probleem zijn.
Het kan liggen aan waar je zit in je huis, hoe verder de kabel hoe slechter de verbinding.
Vooral de analoge tv heeft het, nu ik digitaal heb heb ik er geen last van, hoewel soms een storing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je sommige zenders goed kan ontvangen, dan is je techniek (in ieder geval voor die zenders) in orde.
wat er kan zijn met de andere zenders is:
- misschien zijn de zenders niet goed afgesteld.
- misschien worden de zenders op dit moment vanwege externe factoren niet goed doorgegeven.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Wij hebben hetzelfde probleem gehad.
wij hadden een redelijk nieuw t.v.toestel, maar ontvangst via de kabel. Vooral op Nederland 1,2 en 3 was de ontvangst slecht, met strepen en stippen.

Toen wij zijn overgestapt op digitale ontvangst was dit probleem gelijk verholpen.

Het zou dus zo kunnen zijn dat je een nieuw toestel hebt, en die zijn beter uitgerust voor het ontvangen van digitale televisie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De antenne (als je die hebt) wat verplaatsen heeft soms wel nut.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding