Hoe weet je of je tv voldoet aan HD-eisen en geschikt is voor een blu-ray speler?

En als je de handleiding van de tv kwijt bent, hoe kom je daar dan achter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kijk of er een hdmi ingang opzit, dan kan je er een blu-ray speler op aansluiten en HD kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uw tv is van een bepaald merk en type.
Achterop staat een plaatje met bijzonderheden.
Voor de rest kunt u de gegevens invoeren op een zoekmachine.
Dan typt u bv Handleiding,Philips, Matchline, 50 of 100 herz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kwijtgeraakte handleiding kun je vaak terug vinden op internet. Zoek via google op merk en type en dan vind je wel wat. Succes.