Kan je een usb-aansluiting later nog 'toevoegen' als je tv deze geen heeft?

Toegevoegd na 1 uur:
Er zit namelijk al zo'n soort aansluiting aan de zijkant van mijn Philips TV, maar deze lijkt op een of andere manier nog dicht. ik had het idee dat ik hem nog uit kon bouwen ofzo, iemand enig idee of dat mogelijk is? (ik kan helaas geen foto tonen..)

Toegevoegd na 23 uur:
Nee het ziet er anders uit.
Toch bedankt allemaal voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee, als de USB techniek niet in jouw TV aanwezig is zal het niet lukken om er nog één aan toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je kunt wel een mediaplayer plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Philips tv's hebben vrijwel altijd een usb aansluiting (deze zit nooit dicht), maar deze is meestal alleen bedoeld voor software upgrades. Achteraf inbouwen van usb is niet mogelijk.

Alleen in de modellen vanaf 2009 kun je er ook een externe hd op aansluiten om films of foto's te kijken.

Het eenvoudigst lijkt me om even in de handleiding te kijken waar de aansluiting voor dient of hier even het type tv te vermelden zodat je een iets gerichter antwoord krijgt.
paulus811
12 jaar geleden
Antwoord op de vervolgvraag.
Is dit wat je ziet? Dat is een optical aansluiting en is voor audio die zitten namelijk "dicht" .