Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

tv bij speed tronic leiden gekocht + 5 jr servicepaspoortpakket. Weet iemand bij welke verzekeringsmaatschappij sp.tronic die afsloot?# durf te vragen

We hadden 5 jr garantie erbij gekocht. Speed tronic failliet en tv kapot We hebben wel de bon met verwijzing naar paspoort maar geen servicepaspoort ontvangen. Bedrijf Direct Sale in Almere weigert hem daarom volgens garantie te maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
545

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op 03 februari 2009 is Speedtronic door de rechtbank in Den Haag failliet verklaard. Wat jouw extra garantie betreft, is het de vraag of Speedtronic daarbij met een verzekeringsbedrijf samenwerkte (en de bijbehorende verzekeringspremies heeft betaald!) of dat het bedrijf het "Servicepaspoortpakket" op eigen naam uitgaf (en dus ook zelf de premies incasseerde). Eerlijk gezegd vrees ik het laatste... Lees ook maar even de discussie op de Kassa-website: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/reparatiekosten/

Zelf heb ik bij sommige producten ook weleens een paar jaar garantie "bijgekocht", maar daar kreeg ik netjes een certificaat van de verzekeringsmaatschappij bij.

Ik denk dat je het beste even contact kunt opnemen met de curator, mevrouw mr. A.R. de Vries-Oosterveld van Teekens Karstens advocaten/notarissen, Vondellaan 51, 2332 AA Leiden, correspondentieadres Postbus 1144, 2302 BC Leiden. Haar rechtstreekse e-mailadres is devries@tk.nl, telefoonnummer 071 - 535 80 00.

Je zult vast niet de eerste zijn die hierover meer wil weten.

Veel succes!
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding