Is het mogelijk om fulltime reclame te kijken op de televisie?

Vaak zappen mensen bij reclames tot er een zender komt waarop geen reclame is. Maar stel: je vindt alleen de reclames leuk. Is het dan mogelijk om continu reclames te kijken en de programma's weg te zappen? Oftewel: is er, bij alle netten bij elkaar, een non-stop bezetting van reclame zodat je met zappen ervoor kan zorgen dat je geen programma's te zien krijgt maar alleen reclames?

Ik hoop dat het zo duidelijk is!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het valt mij altijd op dat veel reclamemomenten op elkaar zijn afgestemd. Dat maakt de kans zeker kleiner, tenminste als je naar de gangbare zenders kijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja precies, daar komt mijn vraag ook vandaan :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is herkenbaar, ga je zappen als er reclame is, is er bijna overal reclame
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je dan alleen Nederlandse tv zenders?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp wat je bedoeld.
Maar.....je bent toch niet ziek of zo.....?

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het niet ik irriteer me altijd aan het feit dat als het bijvoorbeeld op 7 reclame is tijdens een film is het op alle "commerciële" zenders reclame
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je googled kom je op de sites van de Ster, Rtl en Sbs, waarop ze precies de tijden aangeven hoelaat en op welke zender en hoelang het reclame blok duurt. En zappen maar.

Ambieer jij een job in de reclamewereld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaahaha nee
Niet dat ik zo weet. Wel weet ik dat je op ster.nl de meeste commercials kunt bekijken. Veel kijkplezier!