Denken jullie dat mijn tv te maken is?

Ik heb vandaag mijn plasma televisie weggestuurd voor reparatie. Er kwam namelijk vooral bij lichte kleuren vaak een rode vlek in het beeldscherm. Wellicht voor 1 van jullie een bekend probleem? Hoe groot achten jullie de kans dat dit probleem verholpen kan worden?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vrees dat het alleen verholpen kan worden dmv een nieuw scherm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook al valt het onder garantie: De winkelier of fabrikant hoeft geen nieuw toestel te leveren wanneer het geen fabricagefout betreft.
Kan het zijn dat het toestel continue op één zender is afgestemd?
Het kan nl. wel eens gebeuren dat de zenderaanduiding inbrand in het beeld.
Wanneer het toestel so-wie-so verkeerd staat afgesteld (bijv. contrast of kleurverzadiging te ver open) kan dit inbranden mocht hier sprake van zijn zeer snel laten gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LCD vervangen is mogelijk maar plasmaschermen worden nooit vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Coelers, ik denk dat ik je dan kan feleciteren. Met garantie is de meest waarschijnlijke oplossing een nieuwe tv. Mocht je de optie hebben, betaal het verschil bij en neem een Philips LCD 9000 serie. Beste van het beste, en tegenwoordig goed betaalbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eerst eens vergelijken in de winkels.