moet de tv aanblijven tijdens opnemen van programma?

Ik wil een sportevenement opnemen, maar die komt in de nacht. Moet ik daarvoor ook de tv aan laten staan?.
Merk: Samsung
Provider: Ziggo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, ik heb me gast acc. opgewardeerd, maar wij hebben niet zo een kastje alleen een smartcard met CI+ module. hoe zit dat daarmee?
gvrox
10 jaar geleden
Waarop wil je het dan opnemen ? Komt het evenement op een betaalzender zoals Sport1 ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
op mijn USB stick 32 GB, komt op SAT. 1 een duitse zender
gvrox
10 jaar geleden
Waarom probeer je het niet even uit op een programma dat er nu op is ? Ik denk dat de TV wel in standby mag staan (maar uiteraard niet de stroom helemaal eraf).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke I shall try, zal morgen wel zeggen of het gelukt is

Het beste antwoord

Nee, de tv hoef je niet aan te laten, deze mag je dus uitzetten.
Voor het moden (het kastje waar je de zenders op kijkt) laat ikzelf altijd aanstaan voor de zekerheid, ik weet niet zeker of deze namelijk wel aan moet blijven staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaat in standby ook goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee ;) Bedankt