Waar worden de "attributen" op het bureau van een journaallezer voor gebruikt?

Als ik naar het NOS Journaal kijk vraag ik mij vaak af waar het toetsenbord en de muis op het bureau voor dienen. En waarom de journaallezer roze papieren voor zich heeft liggen. Ze hebben toch een autocue? Waar zijn deze "attributen" voor nodig? Ze schuiven de papieren nl. wel door als het onderwerp plotseling veranderd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeievraag...misschien zitten ze tussendoor even op G.V..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hihi, tussen twee onderwerpen door even gauw een vraag beantwoorden...

Het beste antwoord

De papieren zijn voor het geval de autocue uitvalt.

Verder is dit vooral versiering van de set. Alleen een presentator is ook zo kaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vroeger lazenmze van papier, dat ligt er nu om voor het volgende Artikel de tekst vast door te lezen, het glas water is voor problemen met de keel o.i.d. Pc zal wel zijn om een informatief teintje te geven. Hoop dat ik je hiermee help.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zal idd een beetje opvulling zijn. ook zal het een formele indruk geven ( alsof je bij iemand aan zijn bureau zit )
dus ja en het zal sireuzer over komen, een paar bloemen enzo zal ook niet verkeerd zijn maarja:)