Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar worden de "attributen" op het bureau van een journaallezer voor gebruikt?

Als ik naar het NOS Journaal kijk vraag ik mij vaak af waar het toetsenbord en de muis op het bureau voor dienen. En waarom de journaallezer roze papieren voor zich heeft liggen. Ze hebben toch een autocue? Waar zijn deze "attributen" voor nodig? Ze schuiven de papieren nl. wel door als het onderwerp plotseling veranderd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeievraag...misschien zitten ze tussendoor even op G.V..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hihi, tussen twee onderwerpen door even gauw een vraag beantwoorden...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De papieren zijn voor het geval de autocue uitvalt.

Verder is dit vooral versiering van de set. Alleen een presentator is ook zo kaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vroeger lazenmze van papier, dat ligt er nu om voor het volgende Artikel de tekst vast door te lezen, het glas water is voor problemen met de keel o.i.d. Pc zal wel zijn om een informatief teintje te geven. Hoop dat ik je hiermee help.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zal idd een beetje opvulling zijn. ook zal het een formele indruk geven ( alsof je bij iemand aan zijn bureau zit )
dus ja en het zal sireuzer over komen, een paar bloemen enzo zal ook niet verkeerd zijn maarja:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding