Waarom is de update van de Cisco HD Recorder van Ziggo bij mij niet geïnstalleerd?

Er knippert in het display een symbooltje met 2 pijltjes.
Mogelijk heeft dit hier mee te maken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Automatisch installeren staat wel aan...

Toegevoegd na 9 uur:
Oplossing: Update was wel geïnstalleerd. Het symbooltje knippert omdat de retour functie (bekabeling) voor interactieve functie niet geïnstalleerd is. Als dit wel geinstalleerd wordt brand dit symbooltje constant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mogelijk heeft Uw Hd recorder een eerdere update gemist,waardoor de huidige niet o.t.a. aankomt.
Ik heb al vaker dit probleem gehoord,gelezen en gezien - ik mee bij Kassa (Vara) en daar werd altijd geadviseerd om er een monteur bij te laten komen.

Groet:Zoekertje