Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn tv op pauze zet, hoe werkt dat als je hem dan weer aanzet?

Ik moet voor tna een project maken over de tv en mijn vraag is dan: als een tv op pauze gaat hoe werkt dat dan als hij weer op play gaat. Ik kan nergens écht goede informatie vinden, dus als iemand me kan helpen?
heeeel erg bedankt!
xx

Toegevoegd na 2 minuten:
Heb je dan een stuk van het programma gemist of gaat ie verder waar je hem op pauze hebt gezet
Toegevoegd na 9 minuten:
ik heb zelf niet zo'n tv waarbij dat werkt, dus daarom vroeg ik het me de laatste tijd des te meer af

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Op het moment dat jij op pauze drukt gaat het kastje onder je tv opnemen, op het moment dat jij op play drukt gaat het kastje uitzenden waar het begonnen is met opnemen en het stopt niet met opnemen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ja alles lijkt dan achter te lopen op dat net. Als je echter schakelt naar een ander net zal het wel afgelopen zijn gok ik. Ik heb zelf niet zo'n systeem en weet ook niet precies welke jij bedoelt misschien kun je dat even zeggen?

Toegevoegd na 1 uur:
Je hebt het constant over een TV maar het is het kastje wat eronder staat die die technologie bevat. Sterker nog het is de provider die die technologie aanbiedt en zo'n kastje opstuurt om dit mogelijk te maken. KPN heeft deze optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn twee mogelijkheden.
Als je op pauze drukt van de afstandsbediening van de televisie pauzeert het beeld. Wanneer je het weer hervat gaat het beeld weer live verder (dus niet waar je op pauze hebt gedrukt)

Indien je op pauze drukt op de afstandbediening van je televisieontvanger pauzeert het beeld en neemt de ontvanger op wat er na komt. Wanneer je weer op play drukt speelt de ontvanger het opgenomen stuk af. Maar hij neemt ook weer een volgend stuk op, omdat je nog steeds niet live tv kijkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding