Kan hoeft niet. Je tv tuner kabels ontvangst. Ga er van uit dat het redelijk mooi beeld is maar noet denderend haarscherp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is echt niks!
Het beeld hapert de helen tijd,
En je ziet vaak alleen maar blokjes.

Upc is wat duurder maar ik vind het wel het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons wel. We hebben een HD-ready tv en de meeste kanalen worden in HD aangeboden. Niks geen klachten hier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hadden kpn, maar weggedaan omdat de tv steeds begon te sneeuwen als er een auto langs kwam, nu hebben we upc,, nooit problemen mee :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een grootte van de beeldscherm van je TV tot 80cm. Daarna wordt het allemaal wat minder scherp. Verschillende mensen die ik ken hebben KPN gehad, en wat bleek, tm 80/90 cm heb je gewoon beeld, maar daarboven moet je dan ook echt niet meer gaan zitten.

Ik raad UPC digitale tv aan, maakt niet uit hoe groot beeldscherm je hebt, altijd even duidelijk. Vaak zijn er bij UPC ook nog aanbiedingen, waarbij je kunt kiezen voor sport 1 of film 1, 6 maanden gratis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is erg regio gebonden. Hier (omgeving nijmegen) hebben een hoop mensen het eruit gedaan. Het leek veel op you-tube uitzendingen! Erg slecht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Digitenne is op dit moment alleen maar een alternatief als je budget het hardst laat wegen. Als je voor het mooiste beeld gaat met weinig kans op storing ga dan voor HD kabel of HD satelliet. Digitenne is er volgens mij nog niet in HD maar dat is nog niet eens het ergste, gerommel met ontvangst en storing met brommers is veel vervelender.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan
Maar ligt ook aan je manier van aansluiten ( hdmi) tv HD Ready...abbo voor de HD-Zenders.
Met dit allemaal zou het haarscherp moeten zijn...en dan hopen op geen storingen.

Het haar scherpste beeld krijg je nog altijd met een schotel