Zijn er Blu-Ray spelers die je nog op een oude TV kan aansluiten?

Omdat ik niet in EEN keer mijn dvd-speler en TV wil vervangen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (5)

Op oudere modellen zijn er nog spelers met een scart aansluiting en die zal je dan moeten hebben,maar doodzonde om een oud model te kopen en later een nieuwe tv.
Dan adviseer ik het om in een keer goed te doen

Toegevoegd na 25 minuten:
ik heb even gekeken...vluchtig,er zijn haast geen modellen met scart te vinden voor een laag prijsje,beter kan je dan gewoon een goedkoop dvd speler van 30-40 euro halen als het tijdelijk is, komt op het zelfde neer als je een goedkope blu ray speler vind met scart aansluiting,de kwaliteit van de blu ray haal je er niet uit.

of heb je alleen blu ray schijfjes??

Panasonic DMP BD10 Blu-ray Speler<< volgens mij heeft deze een scart aansluiting anders ff kijken op marktplaats als je er 1 op de kop kan tikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je een dvd speler hebt? Zoja, adviseer ik om zolang je deze tv nog hebt een dvd speler te houden/kopen. Dvd's zijn goedkoper en op een oudere tv is het kwaliteitsverschil met blu-ray nauwelijks zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die is kapot.
Maar in plaats van weer een andere dvd-speler kopen, overweeg ik om langzaamaan over te stappen naar iets nieuwers.
Welke aansluitingen zitten er op je tv? En ik vraag me dan af waarom je een Blu-ray speler zou willen aanschaffen. De betere kwaliteit merk je totaal niet op een ouder tv. Maar er zijn zeker Blu-Ray spelers met een componenten aansluiting. Scart weet ik niet. De oude modellen misschien nog wel. Ik zou dan gewoon een heel goede DVD speler kopen en aansluiten via componenten. Krijg je heel mooi beeld. Ik zelf heb panasonic DMP-BD65 Blu-Ray speler (zie bron). Is niet duur en je krijgt een heel mooi beeld met goede ruis onderdrukking. Daarvoor heb ik een heel goede Pioneer DV-393 DVD speler gehad die ik via componenten had aangesloten. Tot die het niet meer deed en via scart was het beeld vol met ruis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Componenten is toch met alle kleuren apart? Met 5 stekkers ofzo? Nee, die heb ik niet.
Ja, ik weet dat ik geen blu-ray kwaliteit kan krijgen op mijn TV. Maar die vervang ik dan later wel.
ps3 kopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de meeste kan dat wel d.m.v s-video