Als je digitenne van KPN besteld inclusief Digitenne Recorder hoeveel SCART aansluitingen heb je dan nodig?

Want krijg je dan de Digitenne Basis Ontvanger inclusief de Digitenne Recorder (dus 2 scart aansluiting) of zit dan de Digitenne Basis Ontvanger bij de Digitenne Recorder erin (dus 1 scart aansluiting)?

Ik heb nu al een basis ontvanger van iemand te leen, ik heb een playstation, ik heb nog 1 scart aansluiting vrij volgens mij en deze geeft alleen het beeld in zwart-wit door, maakt dit uit voor de recorder? of is straks alles zwart-wit?

Toegevoegd na 1 uur:
http://www.kpn.com/prive/tv/digitenne.htm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je krijg dan een harddiskrecorder waarin de digitenne ontvanger zit.
Je hebt dan maar 1 scart aansluiting nodig.