Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik een gewone radio aansluiten op het digitenne kastje van kpn. ik heb namelijk digitenne,en krijg de radio niet aangesloten, hoe moet het? gr ton

Toegevoegd na 1 dag:
ik ben er nog steeds niet uti,wil graag foto's toesturen om te laten zien hoe ik het heb aangesloten,hoe stuur ik foto's toe ,wil er echt uit komen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik weet niet wat jij precies van plan bent, maar op het kastje van KPN heb je radio zitten. Misschien moet jij je vraag iets nader uitleggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik Aux uitgang van je digitenne tuner en sluit deze aan op de (hopelijk aanweziige) aux ingang van je radio. Let wel je zult je Digitenne tuner altijd aan moeten houden. En op een radiozender. Je kan ook je TV aanzetten en via digitenne een radiozender opzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals bwv zegt er zit idd een Aux op en kun je op die manier abasluiteb je moet dan de 2 (tulp) stekkers van digitenne een rode en witte steker naar de radio Aux in! Let goed op datje een Aux in pakt anders kun je de radio opblazen kom je er niet uit laat even weten

Gegroet

Toegevoegd na 1 dag:
harm-jan_devries
@
Hotmail.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Harm-Jan_devries@hotmail.com

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding