Kan men met DVD-recorder titels samenvoegen? En zo ja, hoe? Zie toelichting.

Met Sony schijnt dat niet te kunnen. Bij Philips wel. Maar ik kan moeilijk aan Philips komen. Worden ze nog wel verkocht bij Philips? Ik heb onlangs nog een Panasonic erbij gekocht. De verkoper zei, dat ik bij Panasonic titels kan samenvoegen. Bij het splitsen van een titel kreeg ik op het scherm echter de mededeling te lezen, dat een splitsing niet kan worden teruggedraaid.. Hoe zit dat?

13 jaar geleden

Het beste antwoord

wat bedoel je precies met samenvoegen van titels??...1 bestand ervan maken.
Ik denk dat de recorder daar geen capiciteiten voor heeft.
En zou je met een harddiskrecorder/decorder van Humax , de titels naar je laptop sturen en zo bewerken en terugzetten....mij is toen verteld dat alleen Humax dit kan,maar we zijn een half jaar verder dus misschien is er meer bij gekomen