TV Vlaanderen en Hallmark

Ik heb een abo op TV Vlaanderen. Kan ik dan ook in Spanje bekijken. Probleem is dat Hallmark, het filmkanaal, dikwijls wegvalt. Weet iemand waaraan dit kan liggen? Aan mijn materiaal zou het niet kunnen liggen volgens de installateur

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

hallmark is sinds kort een gedeeld kanaal met eredivisie live 2 als er in nederland voetballen is wordt dat uitgezonden op eredivisie live 2 en wordt hallmark niet uitgezonden. dat is op zaterdag avond en zondag avond misschien dat dat de reden is van het weg vallen van hallmark Toegevoegd na 35 seconden: zondag heel de dag

Bronnen:
http://www.satellietforum.com/

Ik mag aannemen dat je via de satelliet kijkt?? Zo ja, dan kan je met de zelfde ontvanger ook in Spanje kijken (de astra satelliet heeft een "footprint" welke ruim over Spanje valt en waar goede ontvangst met een ca. 60cm disk mogelijk is. Dat Hallmark weg valt kan meerdere oorzaken hebben, maar toch echt 9 v.d. 10 keer heeft het met de schotel afstelling te maken. Het ontvangen signaal zal net kantjeboord zijn, waardoor bij de geringste beweging van de disk signaalverlies optreed.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100