hoe helderheid Kindle 5.8.11 aanpassen?

Ik heb een Kindle 5.8.11 gekregen. Het scherm is redelijk donker. Ik begreep dat je aan de bovenkant van het scherm moet tippen en dan op het 'zonnetjes' icoon (3e van links) waarna er een mogelijkheid komt om de helderheid aan te passen. Helaas verschijnt die 'helderheidaanpassing' op mijn Kindle niet. Wat doe ik fout?Hartelijk dank alvast....

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tablets
3.1K
SimonV
6 jaar geleden
Volgens deze link zou het vanaf versie 5.7.4 niet meer mogelijk zijn.
Anderen bestrijden dit.
Kun je ook updates installeren? https://www.reddit.com/r/kindle/comments/4ly07t/no_brightness_setting_on_my_new_paperwhite/ Menu -pictogram -> Instellingen > Apparaatopties > Schermverlichting werkt ook niet?
SimonV
6 jaar geleden
Je hebt volgens mij de nieuwste update. Misschien heb je op de werkbalk een Quick Actions menu.
Hier zou de helderheid dan bij staan. Het basismodel heeft echter geen helderheidsinstelling. https://www.quora.com/How-do-I-increase-the-screen-brightness-in-the-new-Kindle
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank voor je reactie!
Als ik de redditlink goed heb begrepen doet Amazon dit expres zodat men een nieuwer/duurder apparaat aan gaat schaffen.... Op mijn Kindle zijn opties bij 'instellingen' zijn alleen:
-apparaattoegangscode
-apparaattijd
-je kindle updaten (maar niet aanklikbaar)
-opnieuw opstarten
-apparaat opnieuw instellen
-geavanceerde opties Dus helaas geen optie 'schermverlichting' Ik hoop dat ik hem nog kan retourneren....

Antwoorden (1)

Als het via Menu > Instellingen > Apparaatopties > Schermverlichting ook niet werkt, heb je waarschijnlijk een basismodel.
Deze heeft helaas geen mogelijkheid de helderheid in te stellen.