Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je instellen dat mijn toetsenbord niet vanzelf een ount zet bij een typefout?

Als ik op mijn ipad EN iphone een typefout maak, bv op 2 toetsen tegelijk druk of per ongeluk de spatie ipv een letter op de onderste rij van t toetsenbord geeft ie uit zichzelf steeds een punt. Heel vervelend want na die punt komt weer een hoofdletter en die punt staat midden in een zin. Ik weet dat het ligt aan mijn "dikke vingers" maar kun je uitzetten dat ie niet zelf steeds een punt zet bij een fout? Ik denk dat die punt daarom steeds komt. Wie helpt mij?

Toegevoegd na 25 seconden:
Ount is punt

Toegevoegd na 25 seconden:
Ount is punt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tablets
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ga naar instellingen > algemeen > toetsenbord en zet de optie bij ' Sneltoets voor punt' uit. Je hebt daar meerdere instellingen voor het invoeren van tekst, dus je kunt eea goed naar je behoefte regelen.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank je wel, heel fijn. Kun je mij vertellen wat de rest van deze opties doen?
Hoofdletter gevoelig? Schakel capslock in (ik snap wat capslock is maar wat soet deze optie),
voorvertoning teken.?
Die andere weet ik wel.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding