Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang blijft samsung Android updates uitgeven voor tablets?

Ik wil graag een nieuwe samsung tablet kopen, maar ik weet van mijn vorige tablet dat er na ongeveer 2 jaar geen Android updates meer uitgegeven werden dus was het tablet niet meer bruikbaar.
Is dit nog steeds zo en kan ik beter een iPad kopen of gaan de tablets tegenwoordig langer mee?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Tablets
2.9K
Ikhebgeenidee
2 jaar geleden
Hoezo is de tablet niet meer te gebruiken?
Uiteraard is het veiliger om een up to date tablet te hebben, maar ook zonder de laatste versie, updates werkt een tablet vaak nog prima.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Over het algemeen krijg je 2 tot 3 jaar lang software updates. Bij iPads krijg je minimaal 5 jaar aan software updates
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Samsung kondigde vorig jaar aan dat Galaxy-toestellen tot ten minste vier jaar na de oorspronkelijke lancering beveiligingsupdates krijgen.
Samsung is er trots op dat het met zijn producten en services ongeëvenaarde veiligheid biedt. Van beveiligingsplatform Samsung Knox, de sterkste veiligheidschip in de branche tot het net gelanceerde Knox Vault, Samsung stelt alles in het werk om de ultieme beveiliging te realiseren. Als een de weinige bedrijven die de eigen producten, software en services zowel ontwerpt als ontwikkelt, kan Samsung op het gebied van beveiliging verder gaan dan anderen.
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Mijn nieuwe tablet (2022) heeft me 4 jaar update garantie gegeven
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding