Hoe kan ik de gegevens van mijn oude iPad overzetten naar mijn nieuwe?

Het scherm van de oude iPad is kapot en reageert ook niet meer. Ik wil graag de gegevens van mijn oude iPad overzetten naar de nieuwe. Er is geen reservekopie in iCloud en wanneer ik de gegevens probeer over te zetten via iTunes, vraagt itunes om toegang te verlenen via de iPad wat dus niet kan omdat die niet reageert. De IPad laad wel gewoon op en ik krijg het toegangsscherm te zien, maar ik kan de ipad niet meer bedienen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tablets
3.5K

Antwoorden (1)

Foto's kun je makkelijk overzetten met iFunbox, als andere gegevens echt belangrijk voor je zijn moet je toch echt langs de reparatie winkel, en zij kunnen dan tijdelijk een ander scherm erop zetten waarmee je dan toegang kunt geven tot een meegebrachte laptop, een andere oplossing is er domweg niet.