Bestaan er hdmi kabels met twee usb c uitgangen?

Waarbij de usb c dus als het ware mannetjes zijn die vanaf 1 hdmi mannetje splitsen. Meestal zie je alleen usb c vrouwtjes in die combinatie met hdmi.

LeonardN
4 maanden geleden
Ik ken het product niet echt wat je beschrijft, maar ik zie ook vooral het probleem niet. Als je iets hebt met een usb-vrouwtje en je zou eigenlijk een mannetje willen is dat perfect.
Je koopt extra een usb-c naar usb-c kabel op de gewenste lengte en je het een beter product dan een hdmi-usb-c(male), want nu kan je precies de lengte bepalen.

Geef als eerste antwoord