Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de Samsung CE107M-B Magentron de geschikte voor mijn benodigdheden en wensen?

Help, ik ben opzoek naar een combi magnetron en ik vond een mooie op
De volgende site www.bobshop.nl/nl/huishoudelijke-apparaten/magnetrons/Samsung/ce107m-b-magnetrons/p44404 maar ik weet niet of dit genoeg is voor wat ik er mee wil doen? Ik wil namelijk voor onze baby die op komst is flesjes en potjes kunnen warm maken, brood ontdooien, eventueel een snelle
Maaltijd van de Albert Heijn kunnen klaar maken en een pizza bakken? Wie helpt me erbij of ik de juiste combi magnetron heb gevonden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
817

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De magnetron heeft ook een hetelucht en grill functie , dus een pizza moet ook lukken.
De rest wat je ermee wilt kan de magnetron zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat jij wil kan met elke combi magnetron, je moet er wel mee leren werken. Als je er weinig verstand van hebt, ga naar een echte winkel en laat je dan adviseren en koop hem ook daar. Kan je altijd weer terug met vragen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding