Kun je twee koffiepads tegelijk in een koffiepadmachine doen, en er een kop sterkere koffie mee zetten ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja dat kan, doe ik bij mijn dochter altijd. Maar dan moet je wel de houder voor 2 pads erin doen en voor 1 kopje water
Inekez1
6 jaar geleden
Lekkerder, makkelijker en goedkoper is het om 1 Extra Dark (of Extra Strong) koffiepad te gebruiken.

Antwoorden (3)

Ja, dat is inderdaad mogelijk. Dat doe ik normaliter om twéé koppen koffie mee te zetten, maar het kan uiteraard ook om één kop zeer sterke koffie te maken.
Amadea
6 jaar geleden
Heel kort: ja, dat kan. Zorg er wel voor dat je dan ook een groot genoege pad-houder hebt ;).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, dan moet je wel de houder voor 2 kopjes koffie gebruiken die is wat dieper dan de andere en daar passen 2 pads in.