Wat kan ik doen als mijn vaatwasser "stinkt".?

Rubbers schoongemaakt, gaatjes doorgeprikt en extra schoonmaakbeurt gegeven maar niks helpt. Wie weet raad?

tinus1969
7 maanden geleden
Filter schoongemaakt?
Ritsuka
7 maanden geleden
Alle filters eruit gehaald? Keer met vaatwasserreiniger laten draaien?

Antwoorden (2)

Er een hele fles chloor in gooien ! Dood alle bacteriën .
7 maanden geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 maanden geleden
https://zoofy.nl/blog/de-vaatwasser-in-topconditie/ Kun je je vaatwasser schoonmaken met bleekmiddel? Nee, bleekmiddel wordt niet aanbevolen voor vaatwasser schoonmaken, vooral als de vaatwasser een roestvrijstalen binnenkant heeft of als onderdelen van roestvrij staal zijn. En gebruik geen bleekmiddel met azijn - de combinatie van beide kan mogelijk dodelijk chloorgas veroorzaken.
Draai een wasbeurt (zonder vaat) met de inhoud van een zak(je) soda.
jc54
7 maanden geleden