Hoe vindt ik mijn telefoon nummer via SIM Kaart?

Ik heb een oude SIM kaart van vodafone gevonden zonder informatie/boekjes alleen die SIM kaart maar nu mijn vraag hoe vindt ik mijn telefoon nummer erop? Ik heb al de app "SIM Card" gedownload maar dat bracht me nergens iemand informatie voor mij? Tevens als ik codes in voer bijvoorbeeld *102# staat er "Niet aangesloten bij Netwerk" maar dat maakt mij niet zoveel uit ik wil alleen maar er mee whatsappen als het mogelijk is!

Fijn pasen nog!
Mvg
Jan

Toegevoegd na 3 minuten:
Achterop de SIM kaart staat 8931440301406578995 en VF - NL 088Z010

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Je kunt je telefoonnummer vinden door een makkelijke trucje te gebruiken die ik ken, namelijk door je huisnummer of je mobiele nummer te bellen. Je ziet dan je oude telefoonnummer in beeld.

Ik hoop dat je daarmee iets kunt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@KevinB99 zonder aansluiting op het netwerk kan vraagsteller waarschijnlijk ook niet bellen.
Deze 19 cijfers zijn het SIM-kaartnummer. De provider kan aan een SIM-kaartnummer een willekeurig telefoonnummer koppelen. Als een telefoonnummer enige tijd niet meer in gebruik is, kan deze op nieuw worden uitgegeven.

Uit dit nummer kun je dus niet je telefoonnummer afleiden. Aangezien je de foutmelding "Niet aangesloten bij Netwerk" krijgt, is de SIM-kaart niet meer gekoppeld (of kapot, of niet compatible met het toestel).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dus ik kan hem wel weggooien?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@eengebruikersn Waarschijnlijk wel. Als er geen abonnement meer is of het prepaid tegoed al lang niet meer is opgewaardeerd heeft de provider de SIM al ontkoppeld. Een SIM kaartje zelf is waardeloos, het gaat om de diensten van de provider.