Hoe veel liter oven heb je nodig voor braadstomen?

Hoe veel liter moet je (combi)oven zijn, voor braadstomen (van bijv maggi)

Toegevoegd na 17 minuten:
dit kan bijv niet in een combimagnetron lijkt mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bedoelt in zoon zak neem ik aan?
dan moet je gewoon een oven hebben waar je kip in past, dat zijn vrijwel alle ovens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik bedoel van maggi braadstomen, in zo'n doorzichtige zak, deze zak zet uit, waardoor een combi me te klein lijkt,..

Antwoorden (1)

Dit is compleet afhankelijk van het gerecht dat je wilt maken. De schaal die je wilt gebruiken moet in de oven passen.

Als jij een combi oven/magnetron hebt, waarin je gewoon de boel in ovenstand alleen kan zetten, kan je dat prima in een combi doen.