Welke kabel/adapter is dit?

Ik heb een apparaat waarvan de stekker kapot is gegaan. Aan de andere kant zit een plug voor in het apparaat. Maar nu weet ik dus niet welke kabel ik nu moet kopen (qua zoekterm voor een internetbestelling). Kabels die ik thuis nog had, passen niet. Het is een plug met een gaatje erin (geen idee naar de benamingen).

Picture for question
TurfGraver
een jaar geleden
Dat is een adapter.
Plug aan ander kant heet voedingsstekker, let wel ze zijn er in verschillenende maten.
En als je dus een adapter koopt wel dan 12V DC 1 A en met de juiste polariteit.
Utrecht
een jaar geleden
Op de foto zien we de adapter. Je moet dus een adapter hebben van 12V 1A. De crux zit in de diameter van de plug aan de andere kant van de kabel. Wat is de diameter hiervan (in mm)? Even opmeten dus. Dan hierop zoeken met juiste polariteit. Bijv. deze: https://www.ebay.nl/itm/195470339855?hash=item2d82f0af0f:g:b94AAOSwcHJjbM~h&amdata=enc%3AAQAHAAAA4L7TGC3kRfXlIrAAq5S08T%2FDy%2BWq%2B0Yu6i3fbezgHONUTt%2FVolcpTlAodVw5WKFQRtcqtHnLlH9FedIybv8dTlRu09m1wK2Bve91dxA2YsCAUXmfFELeWL6LDKHIbmOmkwzeOn58XMT%2BzIhjQgYV6t4ir8oobgmZaO6QlbUuUiIDKmWPnTtX2NLYCdMZvD3oHkOk%2Bi0LYurlXmjeirZCiSBu1%2Bpi1tQvTFqOVypMUxlOjRyYjVmd49QMsWxb9VeAnLLMCFWsncB%2B%2FF%2BDlgPIlHMPIhu1l3ED5zRX%2BzFIVs5Q%7Ctkp%3ABk9SR4LDlrfEYQ

Antwoorden (1)

Als je op Google zoekt op: "KL AD 120100", krijg je allemaal voorstellen van kabels te zien. Wellicht heb je daar wat aan.
een jaar geleden