Als ik mijn powerbank wil opladen geeft het geluid. een soort piep. weet iemand of dit kwaad kan?

En kan ik er e.v.t. Iets aan doen?

1.6K
TurfGraver
een jaar geleden
Zal een condensator of spoeltje zijn.
Vervelend maar meestal geen probleem.

Antwoorden (1)

Ik weet niet van welk merk je powerbank is. Mij lijkt het dat hij gewoon aangeeft dat die aan het opladen is, en het dus geen kwaad kan. Doet de pwerbank dit pas recent, of is dit al sinds dat je hem hebt? Want al helemaal als die dit vanaf het begin doet kan het geen kwaad lijkt mij.
een jaar geleden
Noortje7
een jaar geleden
Ik heb hem al een aantal keer opgeladen. Dit is de eerste keer dat hij geluid geeft.