Waarom zit er niet genoeg water in mijn Neff vaatwasser ?

Mijn Neff vaatwasser heeft niet voldoende water in de kuip Daardoor draait de bovenste sproeier niet. Als ik er water bijgiet, een 2 liter, dan doet hij het perfect. Na het afpompen moet ik weer bijvullen.
Is de niveaukamer stuk? Kan ik die zelf repareren cq vervangen. De machine is 14 jaar oud.

Antwoorden (1)

Mogelijk is de watertoevoer naar de vaatwasser verstopt of geblokkeerd. Controleer de waterkraan en de slangen die de vaatwasser voeden. Als deze vrij zijn, controleer dan of de waterpomp in de vaatwasser vrij is van obstakels. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met een erkende reparateur.
Bronnen:
een maand geleden