Waarom start wasmachine het programma op?

Wanneer ik de wasmachine aanzet dan hoor ik hem het wasmiddel ledigen, en vervolgens gebeurt er niets.
Ander programma kiezen heeft niet geholpen.

Het gebeurt dat ik de dag erop nog eens aanzet en dan draait het opeens wel.

Heeft er iemand hier verstand van?

1.1K
TurfGraver
een jaar geleden
Enig idee hoeveel merken en types wasmachines er zijn?
tinus1969
een jaar geleden
Inderdaad, welk merk en type? Zie je een foutcode op het display? Klinkt overigens alsof het oude programma eigenlijk nog niet afgelopen was. Dan kun je geen nieuw programma starten en wordt eerst het oude programma afgemaakt. Langer wachten tot je de deur opendoet na het wassen kan dan helpen.

Geef als eerste antwoord