Weet iemand waar ik in Rotterdam Noord een nieuw snoer aan mijn strijkijzer kan laten zetten?

De winkel waar ik het vroeger liet doen bestaat niet meer en ik kan geen andere winkels vinden die het kunnen doen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het tot volgende week vrijdag kan wachten dan heb ik een heel goed adres voor jou:
Repair Café Rotterdam-Noord
De Nieuwe Banier, Banierstraat 1, Rotterdam

Openingstijden: elke tweede vrijdag van de maand, van 14.00 tot 18.00 uur.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt.