Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Omdat de machine op een gladde vloer staat.
Je moet toch nog eens goed controleren of de machine echt nog helemaal waterpas staat, omdat een verstelvoetje door het centrifugeren van de machine wel eens iets in kan zakken.

Je kunt bij de bouwmarkt of speciaalzaak rubbervoetjes kopen die zijn heel stroef en voorkomen dat de machine aan de wandel gaat.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het kan zijn dat de schokdempers niet goed meer zijn. Bij mij walste de wasmachine door de hele keuken: nieuwe schokdempers erin laten zetten: klaar. Of dat de moeite waard is, hangt wel af van het merk en de leeftijd van de machine. Bij een Miele van 15 jaar heeft het bijvoorbeeld nog wel zin, terwijl een machine van een goedkoper merk dan misschien wel afgeschreven moet worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat volgens mij ook nog mogelijk is, is dat bij het vervoeren van de wasmachine (is hij onlangs getransporteerd?) er een "ophang-punt" is losgekomen. Van binnen zit de trommel namelijk op verschillende plaatsen vastgehaakt, maar heel af en toe kan dit loskomen.
Hoogstwaarschijnlijk is het probleem echter de gladde vloer zoals Ceeve al zegt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mijn ouders hadden ze vergeten de transport beveiliging eruit te halen. De machine maakte een kabaal en danste de hele zolder over. Ik weet niet of het bij jou ook zo erg is, maar eventueel zou het dat ook nog kunnen zijn.

(Je zegt er niet bij of de machine nieuw is, of net verhuisd, dan zou dat natuurlijk kunnen)
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding