Een geiser werkt alleen als er voldoende water doorheen stroomt.
Dit is een beveiliging die voorkomt dat het gas stilstand water zou verwarmen, wat tot gevaarlijke situaties zou kunnen leiden.

De watertoevoer naar je keuken is verstopt.

Hoogstwaarschijnlijk zit het filtertje op de kraan dicht met kalk.
Draai dat van de kraan en je zult zien dat je warm water krijgt.

Is dit niet het geval dan is de leiding verstopt of iets met de kraan aan de hand waardoor te weinig water doorstroomt. Dan moet je de leiding laten ontkalken.