Wat is de waarde van mijn koelkast?

Het gaat om een Siemens KG24V321. ( Met een anti bacteria systeem )
Het is gekocht eind 2010, en heeft geen defecten.
Enkel heeft 1 vriezer laatje een klein gebroken zijkantje, een groentelaatje deels gescheurd en de koelkast wiebelt ook een heel klein beetje. ( Verhuizing was zwaar en daardoor ging het met de koelkast net fout. )

Ik wil de koelkast verkopen op marktplaats, alleen weet ik niet precies wat de waarde ervan is. Het koste me €459 destijds, garantiebon en dergelijke verloren gegaan tijdens verhuizing.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (3)

Ik schat in dat de koelkast rond de 150 euro opbrengt. Dat je geen bon meer hebt en er schade aan is, doet de prijs geen goed. En gebruikt witgoed is niet erg waardevast.
12 jaar geleden
Er zitten meestal stelpootjes onder dus dat wiebelen moet makkelijk op te lossen zijn.

Als ie er verder perfect uitziet 150,-
Maar door die dingetjes denk ik eerder aan rond de 100,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het zo lees zeg ik; €50,-
Of wat de speekwoordelijke gek ervoor geeft.
Scheuren, geen papieren... Nee, ik zou blij zijn met alles wat je er nog voor krijgt. En dat ie niet meer in de weg staat. De stort kost ook geld hè.