heeft het zin om een koelkast te laten repareren?

Ik verdenk mijn koelvriescombinatie er van dat hij stuk is.

Eerder op stand 2 bleef alles koud. Nu heb ik vorige week een keer bruin vlees gehad. Maar ik dacht dat ik de deur open had laten staan.

Gisteravond lampje ineens uit. Temp 10gr.
Toen op stand 3 gezet sloeg hij aan. Vanmorgen 0gr.

Nu kom ik net thuis. 5gr achterwand kletsnat. Half vries element ontdooid. Maar hij sloeg zojuist wel aan.

Is hij stuk. En is het eventueel rendabel om zo'n ding te laten maken? Hij is van juni 2009.
Geen garantie meer.

capthavoc
10 jaar geleden
Kan een kwestie van een defecte thermostaat zijn of wellicht alleen de sensor ???
2009 is nog niet zo oud
werkt de bovenste (vrieser nog wel? zijn het aparte vakken ?
ronron1212
10 jaar geleden
Het is een keuze wat heeft de kast gekost en wat kost een nieuwe. Een reparatie of het er na laten kijken kost vaak alleen al aan voorrij kosten 75 euro

Het beste antwoord

Je kan er altijd naar laten kijken.... En misschien kan hij hem dan gelijk maken!!! En als hij niet stuk is dan weet je dan ook weer

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan dan bijvoorbeeld naar de kostte kijken.... Is het het waard voor dat geld?