Splinternieuwe Bosch vaatwasser. Lampje "watertoevoer controleren" knippert snel. Hoe los ik dat op?

Er zou zich water in het veiligheidssysteem bevinden. Hoe controleer ik dat en hoe los ik dat probleem op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lampje losdraaien, dan stopt het met knipperen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hele apparaat naar het grof vuil is ook een oplossing maar wel een dure... :-/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
evt resetten...

Het beste antwoord

Als er geen oplossing voor in de handleiding staat zou ik er zelf niet aan beginnen daar er nog garantie is.Neem contact op met Bosch of met de winkel waar je hem gekocht hebt.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Terecht advies om voorzichtig te zijn en uiteraard een plus voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het euvel was een lekke lasnaad onderin de kuip, was al snel het oordeel van de servicemonteur. Een telefoontje naar de servicedienst met een was dus het goede antwoord want ik krijg een nieuwe vaatwasser conform de garantievoorwaarden.

Andere antwoorden (1)

Je kunt wat sodaoplossing in het filter gooien, de vaatwasser uitbouwenen het labyrint los halen (meer niet) en weer vastzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om ene splinternieuwe vaatwasser nu al half te slopen gaat me wel erg ver. Ik wacht nog even andere mogelijkheden af. +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt natuurlijk garantie..je moet dus niets, het labyrint loshalen is een optie.. je sloopt niets.
succes:)