Dat zijn kakkerlakken zou maar eens goed schoonmaken of de vernietiger bellen . Deze beesten vermenigvuldigen zich er snel.
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Minner wat zijn het dan?
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik heb geen - gegeven, maar het lijkt mij geen kakkerlak, wat het wel is weet ik niet. Kakkerlakken hebben over het algemeen hele lange voelsprieten. Maar sowieso beestjes in de keuken is gewoon ranzig. Dus goed schoonmaken lijkt me wel verstandig. En als het wel kakkerlakken zijn, dan heeft zelf schoonmaken geen zin. Dan zal er een bestrijder moeten komen, kakkerlakken kom je zelf niet vanaf. Als je er 1 ziet heb je er vermoedelijk al honderd en ze zitten dan overal in huis.
ronron1212
9 jaar geleden
Er zijn heel veel soorten kakkerlakken.
ronron1212
9 jaar geleden
Kijk overigens even goed naar de foto dan zie je ook lange voelsprieten ze zijn lastig te zien.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Juist je hebt gelijk.
Als je eenmaal weet waar je moet kijken, hij heeft idd de kenmerkende lange voelsprieten. + dus en VS moet de bestrijdingsdienst bellen.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
http://www.milieucentraal.nl/themas/ongedierte-in-huis-bestrijden/kakkerlakken
ronron1212
9 jaar geleden
dank heer voldemort
Het zou kunnen gaan om stofluizen. Klein 5mm lang. Kan verschillende kleuren hebben waaronder: bruin, wit of grijs. Lopen snel en schoksgewijs, sommigen soorten hebben vleugels.
Komt voor op donkere, vochtige plaatsen.
Voed zich met algen, stuifmeel en schimmels.
Komt ook voor in voorraden levensmiddelen en in oude boeken.

Toegevoegd na 13 minuten:
Maar er zijn zoveel soorten insekten dat het net zo goed iets anders kan zijn. In de bron van "Rentokil" kun je zelf nog eens kijken bij bijvoorbeeld insecten in vochtige omgeving en voorraadinsecten.