Een paar euro, of wat 'een gek er voor geeft'. Iets uit 1940 is formeel nog niet antiek, dat is het pas na 100 jaar. Dat gaat voor naaimachines ook op. Naaimachines van vóór 1900 zijn bij sommige verzamelaars in trek. Er zijn zoveel naaimachines gemaakt in het begin van de 20ste eeuw, dat je er het IJsselmeer mee kunt dempen. En alleen als iets zeldzaam is, is het wat waard.
escape
10 jaar geleden
escape
10 jaar geleden
Oke. Ga eens naar Marktplaats en zoek naar 'antieke naaimachine'.
Je zult zien dat niemand ze wil hebben. Wat moet je er ook mee?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon bewaren en niet weg doen. Misschien dat je er op een goeie dag nog wat voor kunt vangen.
€ 30,00 op Marktplaats.

http://www.marktplaats.nl/z/antiek-en-kunst/antiek-naaimachines/elna-naaimachine.html?query=elna+naaimachine&categoryId=1101