Oven bruikbaar na deuk in zijkant fornuis?

Vandaag is mijn nieuwe elektrische fornuis geleverd. Blijkt dat er een deuk van max2,5 cm zit aan de zijkant met de meeste schade aan de onderkant. De onderlade opent wat stroef maar in de binnenkant van het ovengedeelte is de deuk niet zichtbaar. Leverancier heeft een vergoeding voorgesteld maar ik wil geen niet werkend fornuis. Kan deze scahde kwaad?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Nee, meestal kan dat geen kwaad, als het in de kast van het apparaat zit. Je moet de kast zien als de doos om het apparaat, als er schade is aan de apparatuur dan is het wat anders, maar dat denk jij dus zelf van niet. Vraag aan de verkoper of hij/zij schriftelijk wil bevestigen, als het apparaat niet naar behoren werkt, dat je een andere, zonder deuken en extra kosten krijgt.