Zo eenvoudig is reinigen nog nooit geweest!
Vervaardigd met een antiaanbaklaag. De gerechten bakken dus nooit aan en de Table Chef is heel makkelijk schoon te maken! Zelfs met een vochtige doek is de Table Chef eenvoudig te reinigen. De Table Chef kan zelfs in de vaatwasmachine gereinigd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, een apparaat dat wordt aangesloten op stroom, hoort niet in de vaatwasser, de plaat is makkelijk schoon te maken met een doekje en eventueel een borsteltje, het enige wat in de vaatwasser kan is het laatje waar het vet in opgevangen wordt, maar ook dat is snel met de hand afgewassen, neem niet het risico dat er vocht achter blijft in een onderdeel dat met stroom in aanraking komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het de boven plaat is ,zonder de stekker aansluiting dan kan het wel ,dus alleen de losse plaat ,hoewel hij met een doekje ook snel schoon is