Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een pan op mijn inductieplaat laten vallen, met een barst als gevolg. Wordt deze schade vergoed door bijv. mijn opstal- of inboedelverzekering?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
17.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Er zijn inboedelverzekering die een dergelijke schade vergoeden, hier dient u uw polis voor na te lezen of neem even contact op met uw verzekeringsmaatschappij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze valt eerder onder de glasverzekering.
Er is echter een reële kans dat je verzekeraard deze schade niet dekt.
Kijk je polisvoorwaarden na.

zie ook pagina 10 van:
http://www.fotokine.be/inductie.pdf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb je link gelezen, maar geloof het nog steeds niet. :-)
Ik ga het wel onthouden. +
Ik kreeg het niet !!! In zo'n situatie :( maar stel de buurvrouw , of ja je schoonmoeder of een kind ! Die een eigen verzekering hebben (W A) hebben dit veroorzaakt ?!? Ja dan grote kans dat de verzekering van die persoon het gaat betalen . Anders eigen schuld dikke bult .( dus leer van mijn dure ervaring succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben bang dat de verzekering het niet zal vergoeden, omdat je de schade zelf hebt veroorzaakt.
De meeste verzekeringen vergoeden schade aan de inboedel veroorzaakt door de 'eigen' gezinsleden niet. Ik ben bang dat je dus op eigen kosten je kookplaat moet laten vervangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevallig heb ik bij centraal beheer zo n inboedelverzekering afgesloten.je betaalt ietsje meer premie maarlijkt me toch wel handig.dus je moet t gewoon navragen of polis nalezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding