Bestaat er een apparaat om een afvoerdroger aan te kunnen aansluiten?

Ik ga binnenkort naar een appartement verhuizen en hier wil ik graag mijn droger meenemen. Dit is echter een droger met afvoer.
Bestaat er een apparaat wat ik op de afvoer kan aansluiten zodat ik niet nu weer een condensdroger hoef te kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Ja, bij de bouwmarkt hebben ze zogenaamde opvangbakken voor een normale droger, waarin het vocht wordt opgevangen.
Ze kosten rond de 15 euro.

Daar sluit je de slang op aan die normaliter naar buiten gaat. Wel elke keer legen natuurlijk ;)

Toegevoegd na 35 seconden:
"Condensopvangbak" is de juiste term, als je ze niet meteen kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En zo'n ding werkt beduidend effectiever als je er 1 of 2 koelelementen voor een koelbox in legt. (wel eerst in de diepvries leggen natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie tip ! Voor mij te laat, maar dat snijdt wel hout ; het maakt het condenseren natuurlijk wel effectiever, met minder damp.