Kan je bij een wasdroger ook een onderhoudsbeurt laten uitvoeren zoals bij een CV of auto?

Mijn wasdroger doet het prima. Alleen hij is al 6 jaar oud. En er zit best veel stof in de machine. Dat zie ik als ik het pluizen filter eruit haal.

Ook vind ik dat hij erg heet aan voelt. Eerder kon ik was die net klaar was gewoon eruit halen en opvouwen. Nu moet ik even wachten totdat het wat afgekoeld is anders is het te heet aan mijn handen. De deur voelt ook vrij warm.

Ik wil dus eigenlijk een soort van onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Kan dat? En waar doe je dat?

Het beste antwoord

Of het kan? Alles kan, als je maar betaalt! ;-))

Als je deze wasdroger zelf, nieuw, gekocht hebt, en de bon nog kunt overleggen, zou je bij de verkopende winkel kunnen vragen om een "vriendenprijsje" voor de monteur die ook de reparaties uitvoert. Als het niet heel druk is, het is zomer... , dan zou dat geen probleem hoeven te zijn.

Als je deze wasdroger niet zelf gekocht hebt, of in ieder geval niet nieuw in een winkel, zul je op zoek moeten gaan naar een monteur die 'bijklust' en in de avonduren graag die extra vakantie bijverdient.

Oriënteer je eerst in prijzen, uur- en klus-prijzen, zodat je niet een poot uitgedraaid wordt.
Trouwens misschien is er wel een klus-club bij jou in de buurt, ik weet dat er clubs bestaan waar particulieren aan auto's klussen, waar vaklui/ monteurs bij aanwezig zijn.
Deze mensen doen het uit hobby, maar er zijn altijd lieden die iets willen verdienen.

[Online op Facebook zijn talloze groepen, zeker nu, die zich bezig houden met dingen zelf doen, bezuinigingen, tips vragen/geven over van alles. Zou je ook eens moeten kijken.]
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik heb iemand gevonden die er gratis naar wil kijken als ik hem zelf bij hem breng. Aardige vent, is van een witgoedhandel waar mijn broer altijd komt. Voor het kijken rekent hij niks. Ik vertrouw die droger toch niet helemaal, maar om nou een nieuwe te kopen omdat ik hem niet vertrouw...toch weer een hoop centjes. Maar ja, ik wil ook geen brand. Ik heb hem zelf nieuw gekocht bij BCC en heb de bon nog.