Hoeveel kost een koelkastreparatie?

Mijn koelkast werkt niet naar behoren, maar het is nog niet zeker wat de exacte oorzaak is. Ik heb een vermoeden dat de thermostaat stuk is. Hoeveel zou het kosten om een expert langs te laten komen om een diagnose te stellen en te repareren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een kapotte thermostaat is meestal een alles of niks verhaal. Dus thermostaat kapot --> koelkast uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt nooit weten wat het kost om het te repareren als je niet weet wat de diagnose is.

Het beste antwoord

De voorrijkosten van een monteur komt al snel op minimaal €40.00, dan heeft de monteur nog niets gedaan.

Reken daarbij een uurloon van ongeveer €60.00 als de monteur begint te werken en je weet dat je dan bijna een nieuwe koelkast kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het de thermostaat is ben je afhankelijk van het type al gauw € 150,- kwijt.
Een goede oplossing is een externe te kopen.