Siemens Four Seasons vaatwasser geeft storingen, maar: is het normaal dat onderin (onder de onderplaat) water blijft staan als het programma klaar is?

Dit in verband met het deduceren van de mogelijkheden. Vermoedelijk zit het probleem in de startknop die niet terugspringt als het programma klaar is, maar ik kan mij niet herinneren of het wel of niet zo is dat het water onderin gewoon blijft staan.
Nb, dus geen water ín de vaatwasser of op de vloer, maar onder de bodem.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welk type is het ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het enige dat er op staat is Four Seasons Water Stop

Het beste antwoord

Misschien een antwoord van de "stichting open deur",
maar zit de pomp en of afvoerleiding niet verstopt?

Als je de vaatwasser al een tijdje heb dan kunnen er vet, vuil, kalk en zeepresten zich in de pomp en leidingen af gaan zetten.

Als je je vaatwasser gaat "ruiken" is dit zeker het geval.
Gebruik een machinereiniger om dit probleem op te lossen.

Is dit geen oplossing, neem dan contact op met siemens zelf. Misschien hebben zij een idee wat het kan zijn.

Voor de website van Siemens zie bron:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor je reactie. Helaas is dit wrs niet het probleem, hij ruikt ook zeker nog gewoon schoon. Dank voor de link!