Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wij hebben zon zonenscherm met stok om te draaien, Kan je hier een motor opzetten?

Toegevoegd na 13 minuten:
Zonnenscherm..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een zonenscherm?
En die gebruik je dan om jezelf af te schermen als je zoon vervelend is ofzo?
Handig! Waar koop je die??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=Zonnescherm&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&biw=877&bih=606&wrapid=tlif134806364542710&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=oNFZUMbnOqiT0QXRqIGQCA Goodluck:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, snapte jou reactie verkeerd! Haha

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Technisch wel. Je hebt dan een buismotor nodig. Maar die neemt ook wat ruimte in en het moet wel passen.

Er zijn sets voor, zoals in bijgaande link. Wel even aangeven dat het om een zonnescherm gaat. Dit is een commerciele link, er zijn vast meer van dergelijke aanbieders.

Toegevoegd na 16 minuten:
Op marktplaats kan je trouwens ook zoeken naar losse buismotoren of complete zonneschermen met een buismotor. Een buismotor kost daar nieuw ongeveer 60 - 150 euro.

Een tweedehands zonnescherm met een gelijkwaardige motor zag ik voor 500 euro (7 x3 meter) staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou wel kijken of het economisch een goed plan is. Zonneschermen met motor kosten soms bijna niks op marktplaats. Daardoor zou vervangen best wel eens goedkoper kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat denk ik ook. Ik zat net al even te kijken op Marktplaats en er wordt inderdaad veel aangeboden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding