Waar kan ik een koffiezetapparaat voor 1 kopje vinden?

Ik ben op zoek naar een koffiezetapparaat (filterkoffie) waar je 1 kopje koffie mee kunt zetten. Ik heb op internet er een gevonden van Princess (http://www.princess.nl/nl/producten/183-one-cup-coffee-maker.html) maar ik kan geen winkel vinden waar ik dit koffiezetapparaat kan kopen en ook geen Nederlandse website waar ik hem kan bestellen.
Dus weet iemand waar ik een koffiezetapparaat (filterkoffie) kan vinden voor 1 kopje. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom neem je niet even contact op met Princess. Zij kunnen je vast wel vertellen waar deze apparaten verkocht worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er schiet me nu ineens te binnen dat ik er een keertje één heb gekregen van Otto. Als vergoeding voor een heel foute bestelling. Zij verkopen hem misschien dus ook (nog) wel.
Ik vond het overigens een snert apparaat want de koffie was erg lauw.

Antwoorden (6)

Kijk even bij de blokker. ik weet niet of ze dit model hebben maar ze hebben wel altijd veel van prinses.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb twee jaar terug bij de Blokker voor slechts 15 euro een koffiezetapparaat gekocht dat bedoeld was als campingapparaat, en waarmee je zowel filterkoffie als koffie van koffiepads kunt zetten. Ik zal eens kijken of ik hem via internet terug kan vinden voor je.

Toegevoegd na 6 minuten:
Dit is het apparaat dat ik heb: http://www.vergelijk.nl/koffiezet_apparaat/bestron/dcm100z/specs.rhtml

Je kunt er dus filterkoffie mee zetten maar ook pads gebruiken, en omdat het geen druksysteem heeft maar gewoon de koffie door de pads laat druppelen zoals ook gebeurt met filterkoffie, is de koffie gezet met pads net zo lekker als gewone filterkoffie.

Toegevoegd na 8 minuten:
Op de site van Blokker zie ik deze trouwens niet meer staan, maar via Bol.com kun je hem ook bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien in de kampeerwinkel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de blokker heb ik een tijd geleden een klein koffiezet apparaat gevonden voor 1 of 2 kopjes. gewoon met filterkoffie. ik geloof dat ik 10 euro kwijt was. en hij heeft het heel lang gedaan, totdat ik senseo aanschafte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er ooit 1 bij de kijkshop gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Bol.com:

Bestron Koffiezetapparaat DCM100Z 13 euro (bron 1)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat is precies het type dat ik ook heb..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ding is maar 500w,dan heb je toch lauwe koffie?