Weet iemand of ventilatoren van Dyson geluid maken?

Ik zoek een stille ventilator. Ventilatoren van Dyson hebben geen bladen, maar werken volgens een ander mechanisme (open ring die gelijkmatig lucht verkoelt en doorblaast, denk ik, als ik de info goed begrijp). Maar de website van Dyson en kieskeurig.nl zeggen geen van beide iets over geluid. Heeft iemand ervaring met dat merk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Ja, ze maken wel geluid volgens deze review:
http://www.youtube.com/watch?v=6kWBz4fqGFY

En je gordijnen blijven er blijkbaar in hangen ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Het wordt trouwens een 'air multiplier' genoemd.
Dus de lucht wordt alleen vermenigvuldigd (15x) en niet gekoeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thnx!

Andere antwoorden (2)

Ik heb er geen ervaring mee, maar elke verplaatsing van lucht zorgt voor geluid...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in de winkel er naar staan kijken, zijn mooie dingen ook veilig met kinderhandjes. maarja je hoort ze wel. maar het geluid is vergelijkbaar met een normale tafel ventilator. maar net iets meer....net. ik zou gewoon eens naar een winkel gaan en luisteren en vergelijken. suc6!